Emo Boy

Emo Boy

دل را بد نام نكنيم...

 

دل را بد نام نكنيم...
آنچه بعضي ها در سينه دارند
كاروانسراست ، نه دل !

 



نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت14:43---6 شهريور 1391
دردنیای بچه ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم برنده هست ...
ولی در دنیای بزرگتر ها هر کی زودتر بگه دوستت دارم بازنده است …
سیگار هم کامش را که داد ، زیـر پا ، لِه اش می کنیم
راستی مسعود جون من لینکت کردم داداش
بدرود .


سیب باکس
ساعت19:29---27 خرداد 1391
سلام دوست عزيز
افزايش امار سايت يا وبلاگ شما 5 تا 10 هزار بازديد روزانه تضميني و کاملا واقعي
با کمترين قيمت ممکن تبليغ کنيد
و از بازديد بالاي خود لذت ببريد همراه با تست!
با ايدي زير تماس بگيريد( ادد کنيد لطفا)
maziar.star@yahoo.com


Talk With Me
ساعت17:40---27 خرداد 1391
"هر چه می خواهد دل تنگت بگو"

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مسعود ׀ تاریخ: شنبه 13 خرداد 1391برچسب:دل را بد نام نكنيد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدید.. نظر بدید خوشحال میشم


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 7hill.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM